“Алан Вейк”: проходження гри, сюжет, графіка і секрети

Эндервуд: продовжуючи рух

Перебравшись через огорожу, на камені Алан бачить рукопис. Потім потрібно битися з ворогом. Після битви проходження «Алана Вейка» триває підйомом по сходах до арки, за якою захована карта з термосом. Цей 25-й предмет дозволяє отримати перше досягнення. Продовжуючи рухатися по сюжетній лінії, гравець бачить заставку, потім рухається до водоспаду, де знаходить печерку і зберігається в межах 6-й ящик. Повернувшись до основної стежці, зліва на каменях виявляють нову рукопис, що дає чергове досягнення. Наступний лист знаходиться на краю скелі. Сюди потрапляють, рухаючись по стежці з капканами до ріки, на протилежному боці якої є колесо. Після отримання листа повертаються направо і забирають піраміду з бочки. Рухаючись далі, в сараї у генератора знаходять термос. В наступному такій будові є рукопис. Від генератора спускаються до літака, в хвості якого є прохід. Літак опуститься, Алан проходить по крилу на скелю і забирає 7-й ящик. Стрибнувши вниз, герой іде до річки. Справа чекає термос.

Виданий з перекладом (субтитрами) на російську «Алан Вейк» являє собою гру з великою кількістю предметів для колекціонування. Черговий можна знайти, прийшовши в будову з водяним колесом. По сходах потрапляють в кімнату, на балконі якої зберігається рукопис. Ще вище піднімаються, стусонувши ліфт, з якого зістрибує на протилежну сторону. На мішках зберігається текст. 28-й термос знаходять в тій же кімнаті, біля вікна праворуч. Залишаючи будівлю, бачать халупу ліворуч. Піднімаються по коробках, забирають текст.